For bedrifter

Hvorfor skal din bedrift delta på Karrieredagen 2024?

På Sørlandets største karrieredag får bedrifter en unik mulighet til å nå ut til og knytte kontakt med studenter og potensielle arbeidstakere i regionen. Siden oppstarten i 2005 har hundrevis av bedrifter fått vise seg frem for tusenvis av studenter, og nå satser vi på å gjenta suksessen i 2025. Vi håper at du og din bedrift ser verdien i av å delta på Karrieredagen, som arrangeres på Universitetet i Agder, campus Grimstad, 5. februar 2025.

Bli partner

Partnere av Karrieredagen får flere goder før, under og etter karrieredagen. Mer profilering, mulighet for presentasjoner og ubegrenset lunsjplasser for representanter i tillegg til bankett på kvelden gir en gylden mulighet for å knytte kontakt med bedrifter og studenter. Prisen for partner kommer i tillegg til prisen for stand.

Uavhengig om du vil være partner eller bare delta med et vanlig stand kan du bruke bestillingsskjemaet nederst på siden. Ta kontakt med oss på bedrift@kduia.no hvis du trenger hjelp med registrering.

Hovedpartner

25 000,- pluss standplass

Partner

15 000,- pluss standplass

Liten stand

Ca. 5 – 6 kvm.

15 000,-

Medium stand

Ca. 9 – 10 kvm.

25 000,-

Stor stand

Ca. 16 – 18 kvm.

35 000,-

Trenger du mer plass til å vise frem mer?

NYHET!!! For første gang har vi gleden av å tilby standplasser tilpasset demonstrasjoner og framvisning. Her kan dere ta med komponenter, systemer eller produkter fra eget arbeid. Hvis dette er interessant, send e-post til bedrift@kduia.no for mer informasjon.

Bestill stand og partnerskap

Registrer din bedrift for deltakelse på Karrieredagen, bestill stand og eventuelt partnerskap med skjemaet nedenfor. Ta kontakt på bedrift@kduia.no hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med registreringen.

Praktisk informasjon til bedrifter

Materiell

Vi kan dessverre ikke tilby stativer, tv og lignende, så alt av teknisk utstyr må medbringes selv eller bestilles fra vår samarbeidspartner The Event. Slikt standmateriell kan bestilles direkte med The Event. Mer info om dette sendes i infoskriv etter påmelding. 

Dere kan sende inn stand-materiell på forhånd. Dette adresseres til:

Universitetet i Agder
Varemottak
Jon Lilletunsvei 9
4879 Grimstad

Merk leveransen med: «Karrieredagen ved Opy Das Ador». 

Vær oppmerksom på at alle bedrifter selv har ansvaret for å pakke sammen og ta med standutstyret sitt etter arrangementet. Hver bedrift er selv ansvarlig for å ordne retursending av sitt materiell. Retursending må allerede være bestilt på forhånd. Vi presiserer at UiA ikke har kapasitet til å lagre materiell etter karrieredagen. 

Parkering

Det vil bli holdt av en parkeringsplass til hver bedrift. Vi anbefaler at dere kjører sammen. Bedriftene skal parkere i midterste etasje i nytt parkeringshus. Dette er ikke kostnadsfritt. Det er mulighet for å levere stand-materiell ved varemottaket til driftsavdelingen før parkering dersom dere har det med dere på dagen. Våre parkeringsvakter viser dere veien.

Alternativ parkering kan finnes i Øygårdsdalen ved Circle K oppe ved E18. Denne er gratis for UiA. 

Les mer om parkering på Campus Grimstad.

Vi vil vite hva dere syntes

Gi oss din tilbakemelding og hjelp oss med å gjøre Karrieredagen enda bedre for studenter, bedrifter og alle andre.