For bedrifter
Hvorfor skal din bedrift delta på Karrieredagen 2024?
Bli partner
Partnere av Karrieredagen får flere goder før, under og etter karrieredagen. Mer profilering, mulighet for presentasjoner og ubegrenset lunsjplasser for representanter i tillegg til bankett på kvelden gir en gylden mulighet for å knytte kontakt med bedrifter og studenter. Prisen for partner kommer i tillegg til prisen for stand.
Uavhengig om du vil være partner eller bare delta med et vanlig stand kan du bruke bestillingsskjemaet nederst på siden. Ta kontakt med oss på bedrift@kduia.no hvis du trenger hjelp med registrering.
Hovedpartner
- 15 minutter presentasjon
- Speedintervju med studenter
- Ubegrenset antall lunsjplasser
- Prioritert standplassering
- Profilering i våre sosiale medier
- Takeover av sosiale medier
- Stor logo på nettside
- Logo på banner
- Bankettplass 4 stk + 2 studenter
25 000,- pluss standplass
Partner
- 7 minutter presentasjon
- Speedintervju med studenter
- Ubegrenset antall lunsjplasser
- Prioritert standplassering
- Noe profilering i våre sosiale medier
- Logo på nettside
- Bankettplass 2 stk + 1 student
15 000,- pluss standplass
Liten stand
- Bord inkludert
- Kaffe
- Tre lunsjplasser
15 000,-
Medium stand
- Bord inkludert
- Kaffe
- Fire lunsjplasser
25 000,-
Stor stand
- Bord inkludert
- Kaffe
- Seks lunsjplasser
35 000,-
Trenger du mer plass til å vise frem mer?
NYHET!!! For første gang har vi gleden av å tilby standplasser tilpasset demonstrasjoner og framvisning. Her kan dere ta med komponenter, systemer eller produkter fra eget arbeid. Hvis dette er interessant, send e-post til bedrift@kduia.no for mer informasjon.
Bestill stand og partnerskap
Praktisk informasjon til bedrifter
Materiell
Vi kan dessverre ikke tilby stativer, tv og lignende, så alt av teknisk utstyr må medbringes selv eller bestilles fra vår samarbeidspartner The Event. Slikt standmateriell kan bestilles direkte med The Event. Mer info om dette sendes i infoskriv etter påmelding.
Dere kan sende inn stand-materiell på forhånd. Dette adresseres til:
Universitetet i Agder
Varemottak
Jon Lilletunsvei 9
4879 Grimstad
Merk leveransen med: «Karrieredagen ved Opy Das Ador».
Vær oppmerksom på at alle bedrifter selv har ansvaret for å pakke sammen og ta med standutstyret sitt etter arrangementet. Hver bedrift er selv ansvarlig for å ordne retursending av sitt materiell. Retursending må allerede være bestilt på forhånd. Vi presiserer at UiA ikke har kapasitet til å lagre materiell etter karrieredagen.
Parkering
Det vil bli holdt av en parkeringsplass til hver bedrift. Vi anbefaler at dere kjører sammen. Bedriftene skal parkere i midterste etasje i nytt parkeringshus. Dette er ikke kostnadsfritt. Det er mulighet for å levere stand-materiell ved varemottaket til driftsavdelingen før parkering dersom dere har det med dere på dagen. Våre parkeringsvakter viser dere veien.
Alternativ parkering kan finnes i Øygårdsdalen ved Circle K oppe ved E18. Denne er gratis for UiA.
Vi vil vite hva dere syntes
Gi oss din tilbakemelding og hjelp oss med å gjøre Karrieredagen enda bedre for studenter, bedrifter og alle andre.